Compensa apdrošināšanas kompānija

compensa apdrošināšanas kompānija

„Vajag apdrošināt autiņu, tā pilnībā!”, šorīt dzirdēju sarunu autobusā. Vispār, sabiedriskajā transportā var uzzināt ļoti daudz ko. Gan jaunākās tenkas, cenas tirgū (sieviņas savā starpā ir ļoti runīgas), neprātīgi daudz par politiskajiem notikumiem un arī personīgos viedokļus par to, un šoreiz, arī par apdrošināšanas kompānijām. Un tas viss pat neesot ne mazākajā mērā nepieklājīgam un speciāli nenoklausoties svešas sarunas – vienkārši dotā telpā, kurā sadrūzmējas pārdesmit cilvēku, ir tik maza, ka dažādas sarunas, gribot negribot, nokļūst līdz ausīm. Varētu jau ielikt austiņas, un izolēt apkārtējo troksni ar mūziku, bet man patīk klausīties cilvēkos – tā gadās uzzināt daudz interesanta un jauna, arī to, ko laikrakstos neraksta!

Bet šoreiz saruna, kas ieklīda manās ausīs, bija divu džentlmeņu apdrošinātāju apspriešana – kurš labāks, sliktāks, uzticamāks, drošāks, un galu galā, lētāks. Šķiet, netika aizmirsts neviens no zināmākajiem. Tā arī neuzzināju kurš gan tika izvēlēts, jo ātrāk nekā sarunas dalībnieku lēmums par derīgāko apdrošināšanas kompāniju, pienāca mana pietura. Tomēr doma par sarunu mani nepameta gandrīz visu dienu – jā, patiesi, kā tad īsti izvēlēties to īsto, labāko un sev piemērotāko apdrošināšanas kompāniju, kaut vai tā paša autiņa apdrošināšana, ja ir no kā izvēlēties! Un vai tiešām atšķirības piedāvājumos un cenās ir tik lielas, ka nevar vienkārši paņemt pirmo, kas patrāpās redzeslokā un miers? Izrādās, var! Bet nevajadzētu!

Papētot internetā atklāju savas astoņas apdrošināšanas kompānijas vismaz, kas piedāvā savus pakalpojumus auto apdrošināšanai (protams, vairākas no tām piedāvā arī cita veida apdrošināšanu) – ierastā OCTA un KASKO. OCTA viss, lielākoties, standartā un individuālu vai unikālu piedāvājumu nav; cena – atšķiras vien par pāris eiro šur vai tur. Savukārt KASKO piedāvājums jau nedaudz mainās. Patiesībā jau pati padrošināšanas polise parasti iekļauj ierasto risku un bojājumu apdrošināšanu,  bet atsevišķi apdrošinātāji  piedāvā papildus servisu un nodrošinājumus – diennakts palīdzības serviss, nomas auto, remonts paša izvēlētā servisā. Tāpat te vairāk var skatīties uz dažādām lojalitātes programmām, ko piedāvā apdrošinātāji saviem klientiem, no kā var iegūt papildus. Piemēram, Compensa, darbojas Latvijā kopš 2012. gada, saviem klientiem izstrādājusi lojalitātes programmu tiem, kas apdrošina mājokli vai iegādājas KASKO savam auto. Un tur jau var papētīt tos papildus polises bonusu, kas nāk klāt, iegādājoties apdrošināšanas polisi pie vienas vai otras apdrošināšanas kompānijas.

Visā visumā, dzirdētā saruna autobusā, spriežu tagad, ir bijusi diezgan praktiska. Ja tajā mirklī man šķita – nu ko var runāt piecas pieturas par tik vienkārši risināmu un parastu  lietu, tad tagad, pēc nelielas informācijas izpētes, apjaušu, ka izvēle, autiņa apdrošināšanu meklējot, nemaz nav bijusi tik lieka.

Leave your comment