Hublot atpazīstamība pasaulē

Hublot

Hublot ir visā pasaulē pazīstams un iecienīts ekskluzīvo pulksteņu zīmols. Uzskata, ka oficiāli tas ticis dibināts 1980. gadā. Tā dibinātājs ir itālis Carlo Crocco, un salīdzinoši īsā periodā uzņēmums spējis iekarot plašu publiku visā pasaulē. Zīmols īpašu atpazīstamību un popularitāti ieguvis pasaules līmeņa sportistu aprindās – tas ir viens no ērtākajiem rokas pulksteņiem, jo gumijas aproce viegli piekļaujas nēsātāja locītavai, radot ilūziju, ka tā neko nesver. Tas ir pirmais zīmols, kas apvienojis gumiju un dārgmetālu – un to pulksteņu aprindās pazīst kā BIG BANG.

Tā kā HUBLOT ir vieni no maniem iecienītākajiem rokas pulksteņiem, nolēmu vairāk izpētīt, kā tas tiek pozicionēts tirgū un ko pārstāv. Jo parasti augstās klases Šveices rokas pulksteņiem līdzi nāk ievērojami stāsti un personības, un ne velti – lai iegādātos šādas klases pulksteni, nepieciešami līdzekļi. Un mani vienmēr fascinē to valkātāji – interesanti, kādu dzīvesveidu piekopj tie, kas var atļauties laikrādi, kura vērtība mērāma vairākos tūkstošos un pat miljonos?

Hublot – pulkstenis ar sportista seju

Lai vēl vairāk veicinātu Hublot popularitāti, zīmols iesaistījies vairākās sponsorēšanas kampaņās. 2008. gadā HUBLOT parakstīja sponsorēšanas līgumu ar slaveno futbola klubu „Manchester United” – tā vērtība mērāma 4 miljonos GBP mārciņu gadā. Vēlāk HUBLOT sāka atbalstīt arī citus labi atpazīstamus futbola klubus: FC Bayern Munich, Juventus, Paris Saint – Germain, Ajax Amsterdam. 2008. gada UEFA čempionātā atpazīstamais zīmols nodrošināja turnīra tiesnešus ar speciālām, īpaši lielām HUBLOT zīmola pulksteņu versijām.

2010. gadā HUBLOT kļuva par oficiālo 2010 FIFA World Cup, bet 2014. gadā par oficiālo 2014 FIFA World Cup pulksteņu zīmolu, bet 2011. gadā sponsorēja FIS Nordic World Ski Championships 2011, kas notika Oslo, Norvēģijā. Pulksteņu kompānija sponsorē arī vairākus slavenus basketbola klubus – Los Angeles Lakers un Miami Heat.

HUBLOT var dēvēt par visaktīvāko pulksteņu kompāniju sponsorēšanas ziņā, oficiālos pasākumos prestiža ir arī HUBLOT īpašo vēstnieku klātbūtne. Par vēstniekiem kļuvušas tādas pazīstamas sejas kā leģendārais ( nu jau bijušais) futbolists Diego Maradona un sprinteris Useins Bolts. Šis viennozīmīgi ir viens no sportiskākajiem pulksteņu zīmoliem, kuru asociē ar augsta līmeņa zvaigznēm sportā.

Kā viena no skaļākajām Hublot reklāmām, kas izraisīja sabiedrībā ažiotāžu, zināma F1 sejas Bērnija Eklstona “Aplaupīšana”. Lai atņemtu viņa Hublot pulksteni, laupītāji vīrieti piekāva – pēcāk viņa seja uzpampa un parādījās melni zilumi. Bērnijs pats piedāvāja Hublot ideju reklāmai – plakātā redzams viņš, manāmi piedauzīts un cietis, rādīdams publikai savu pārveidoto seju.

Lūk, kā negatīvu ikdienas dzīves atgadījumu var pārvērst izdevībā un iespējā reklamēt pulksteņus jaunā veidā! Reklāmā teikts: “Lūk, ko cilvēki gatavi izdarīt Hublot dēļ!” Tā gan ir – par šādu pulksteni var iegādāties arī savrupmāju! Kas zina, varbūt Bērnijs par dalību reklāmā varēja nopirkt jaunu Hublot? Tiesa, daudzi šo reklāmu nosodīja brutālā attēla dēļ. Un tomēr – tāda ir dzīves skarbā realitāte. Un turklāt reklāmas ideja nāca no paša Bērnija! Ne par katru rokas pulksteni galu galā kāds būtu gatavs sadot pa purnu!

Hublot – 5 miljonu pulkstenis

2012. gadā slavenais Šveices zīmols laida apgrozībā pasaulē dārgāko rokas pulksteni, kura vērtība sasniedz 5 miljonus ASV dolāru. Dārgais pulkstenis ticis izgatavots no baltā zelta, inkrustēts ar briljantiem – 1822 kopskaitā. Seši no izmantotajiem briljantiem ir vairāk nekā trīs karātu vērti.

HUBLOT vadītājs Žans-Klods Bivērs pircējiem lūdz pievērst īpašu uzmanību faktam, ka šāda pulksteņa izgatavošana Šveices pulksteņu meistariem aizņēmusi 14 mēnešu – lūk, tā ir attieksme pret detaļām un smalks roku darbs! Bet pirmo reizi pulkstenis ticis prezentēts ekskluzīvai elitei Bāzeles pulksteņu gada tirgū. HUBLOT pēdējos gados ir strādājis ar lieliem panākumiem, jo īpaši veiksmīgi realizējot ekskluzīvos pulksteņus Āzijas reģiona tirgos.

Šo 5 miljonus vērto rokas pulksteni uzdāvināja Beyonce savam mīļotajam vīrietim Jay-Z 43. dzimšanas dienā – kaut mēs mīlētu ikdienā viens otru tik ļoti un augstu vērtētu! Tādu rokas pulksteni būs sargāt un glabāt, neattieksimies pret to pavirši, bet gan piesargāsimies, lai ne skrambiņa to neievainotu! Un kas notiktu ar tavu pašapziņu, ja ap locītavu tiktu apvīts šāds briljantu rokas pulkstenis? Vai gan mēs katrs nealkstam, lai pret mums attiektos vismaz uz pusi tik labi, kā Hublot īpašnieks pret savu rokas pulksteni?

Ir par ko aizdomāties.

Leave your comment